Demenagement demander pour une semaine (English preferred)

utilisateur_supprimé
Non applicable

Bonjour,

 

Je ne parle beacuoup de Français, excusez mois.

 

Je me ai déménagé deux semaines avant. Apres quelques appelles, le dernier jeudi j'ai parle avec un college sur le 1023 por demenager ma ADSL.

 

Elle m'a dit que je vais recevoir une appel por installer le Fibre (je suis elegible pour fibre sur mon nuveaux appartement) dans 48 houres.

 

Plus de 48 hours on ete mais j'ai reçu aucun appel. Es que je peux avoir assistance par ecrit ou en Anglais?

 

Mon ligne c'est le 01 80 06 11 28

 

Merci beaucoup.

 

-------------

 

Good afternoon. In case there is assistance in English, I am aware I can express better in English than in Frenc:

 

I have moved to a new apartment two weeks ago. After a few calls, last Thursday I spoken to a colleague of yours on the 1023 to move my ADSL to the new place.

 

She told me I was elegible for Fibre (so I cannot have ADSL there) and that I would receive a call from the installation department within 48 hours.

 

I have receive no call and I still have no intenret at my place (but I am still getting charged). Can I be assisted through here or in English (I have already called to a number that is sopposed to be international (1026 I think) but they send me to the French service.

 

My landline phone is 01 80 06 11 28

 

Thank you very much

1 RÉPONSE 1
utilisateur_supprimé
Non applicable

J'ai parler avec une excellent employee sur le 1023. Mon commande n'a pas prise en compte por le trabajeur la dernier semaine.

 

Maintenant tout c'est parfait et je peux finallement demenager ma ligne. 

 

Je ne se pais comme fermer le post ou le eliminer.

 

Bon journee

Comment gagner des badges

Badges En savoir plus