Annonces

Attention aux appels frauduleux !

A la suite d’une recrudescence d’appels frauduleux émis depuis des pays tels que la Tunisie, le Maroc, le Tchad, les Comores ou la Mauritanie, nous vous appelons à la plus grande vigilance lors d’appels entrants de l’étranger et immédiatement interrompus. Le rappel de ces numéros étrangers étant surtaxé et pouvant entraîner un hors forfait sur votre facture, nous vous invitons à ignorer ces numéros. Nous encourageons l’ensemble des consommateurs à signaler ces numéros auprès de la Fédération Française des Télécoms.

L'équipe SFR

  Comprendre ma consommation, ma facture SFR

Répondre

Date d'inscription : 02-12-2017

Post(s) : 1

Sujet(s) : 1

Not possible to change bank account

When I logged in my Espace Client, I can not change my bank account for payment automatic.

I was always pay automatic, but Numericable SFR stopped this and I give no permission to stop the payment.

Why Nummericable SFR stopped the payments? And why I can not change the bank acoount?

Also I see no factures.

 

Paiement.jpg

Date d'inscription : 29-10-2016

Post(s) : 3579

Merci(s) : 813

Réponse(s) acceptée(s) : 214

Re: Not possible to change bank account

Hello,

 

Are you really sure you use th right SFR account associated to you subscription.

Because it's possible to have other SFR account for different purpose (for instance I have one for the forum that has nothing in commun with the one of my mobile phone), but of course only one is the one associated with the invoices ("factures").

 

If you forgot the credentials for that right account, you can follow the SFR documentation (in French) here.

Regards.

 

Digiclient NC → parti de sa planète disparue, pour une nouvelle terre d'accueil ♥
LaBox THD 4K (V3) - Réseau FttB à 100↓↑10 Mbit/s